2013年3月19日 星期二

【跟風】角色印象曲



歌詞下收↓(照文森特的形象略改過)原歌詞翻譯來源


The Rasmus - In The Shadows

No sleep
難以成眠

No sleep until I'm done with finding the answer
直到發現真相以前 難以成眠

Won't stop
永不停歇

Won't stop before I find the cure for this cancer
沒有找到解藥之前 永不停歇


Sometimes I feel like going down, I'm so disconnected
有時候我感覺陷入深淵孤立無援

Somehow I know that I am haunted to be wanted
有種意識告訴自己渴望被人需要


I've been watching, I've been waiting
我暗中觀察 我屏息以待

In the shadows for my time
在黑影之中 即將現身

I've been searching, I've been living
我尋蹤覓跡 我苟延殘喘

For tomorrows all my life
全新的生活 就在明天


In the shadows
在黑影之中

In the shadows
在黑影之中


They say that I must learn to kill before I can feel safe
他們說 要學會犧牲他人 才能茍活

But I, I'd rather kill myself than turn into their slave
但是我 寧可自殺 也不願淪為魁儡

Sometimes I feel that I should go and play with the thunder
有時候 管它雷電交加 我勇往直前

Somehow I just don't wanna stay and wait for a wonder
有種 休想叫我坐以待斃 等候奇蹟


I've been watching, I've been waiting
我暗中觀察 我屏息以待

In the shadows for my time
在黑影之中 即將現身

I've been searching, I've been living
我尋蹤覓跡 我苟延殘喘

For tomorrows all my life
全新的生活 就在明天


Lately, I've been walking, walking in circles
最近 向前邁步 邁向深淵

Watching, waiting for something
留心警戒 靜待 等待時機

Feel me, touch me, heal me
感受我 觸碰我 治癒我

Come take me higher
看我蛻變


I've been watching, I've been waiting
我暗中觀察 我屏息以待

In the shadows for my time
在黑影之中 即將現身

I've been searching, I've been living
我尋蹤覓跡 我苟延殘喘

For tomorrows all my life
全新的生活 就在明天


I've been watching,
我暗中觀察

I've been waiting,
我屏息以待

I've been searching,
我尋蹤覓跡

I've been living,
我苟延殘喘

for tomorrows…
就在明天

In the shadows…
在黑影之中

In the shadows…
在黑影之中

I've been waiting……
我屏息以待


至於有沒有聲指定的部分還在考慮(艸
好啦這麼高亢的文森特我可以(淦

沒有留言:

張貼留言